Archieven

Kleine ondernemersregeling gaat voor BV gelden

Kleine ondernemersregeling gaat voor BV gelden!

Kleine ondernemersregeling gaat voor BV gelden.

De wijziging van de kleine ondernemersregeling gaat voor BV gelden, tevens zal deze regeling ook voor de overige rechtsvormen in werking treden. Alle rechtsvormen kunnen dus per 1 januari 2020 een beroep doen op deze regeling.

Door het Ministerie van Financiën is een omzetgerelateerde vrijstellingsregeling voor de BTW ter consultatie aangeboden. Deze regeling, die kleine ondernemersregeling (KOR) moet gaan vervangen, verschilt op een aantal punten van de KOR. Namelijk dat het verschuldigde bedrag aan BTW de omzet per kalenderjaar als uitgangspunt gaat gelden voor de nieuwe regeling. Het bedrag van deze omzet is nog niet bekend gemaakt. Daarnaast gaat de regeling ook gelden voor rechtspersonen. Op dit moment mogen alleen natuurlijke personen een beroep op de KOR doen. Daarmee zullen dus ook BV’s, Stichtingen en verenigingen kunnen vragen om toepassing van deze omzetregeling.

BTW belast naar BTW vrijgesteld

Hierdoor veranderd de positie van de ondernemer. Hij wordt dan van een BTW belaste ondernemer een BTW vrijgestelde ondernemer. Wanneer de ondernemer een verzoek doet tot deze regeling, dan mag hij geen BTW in rekening brengen bij zijn afnemers. De aan hem in rekening gebrachte BTW kan hij dan ook niet aftrekken. Wanneer deze regeling van toepassing is, hoeft er ook geen BTW aangifte meer gedaan worden.

Gemiddelde omzetgrens is € 26.000,-

Het bedrag van de omzetgrens is nog niet bekend gemaakt. Dit moet namelijk eerst ter goedkeuring worden voorgelegd aan de Europese Commissie. De gemiddelde omzetgrens in Europese landen ligt op € 26.000,-. Het streven is dat deze regeling op 1 januari 2020 in werking zal gaan treden. Ondernemers die deze regeling willen toepassen op die datum, moeten dit uiterlijk 20 november 2019 voorleggen aan de inspecteur. Doen zij dit later, dan zal de regeling pas 1 april 2020 kunnen worden toegepast. In de eerste 3 maanden van 2020 zal dan ook de BTW-aangifte van toepassing zijn. Hierna moet men zich 4 weken voorafgaand aan het tijdvak waarin men wil dat de regeling toegepast mag gaan worden melden.

Like en deel dit bericht om zoveel mogelijk ondernemers hiervan op de hoogte te stellen!

Lees ook ons blog over Bitcoin en Belasting

Boekhouding door vriend/familie of toch een boekhouder?

Boekhouding door vriend of familie of toch een boekhouder?

We kennen waarschijnlijk allemaal de verhalen wel. We maken de keus om ondernemer te worden, terwijl we dan ook moeten denken aan de administratie. Laten we in dat geval de boekhouding door vriend of familie doen of schakelen we daar wel een boekhouder voor in?

Vrienden en Familie

We hebben allemaal wel die vriend of familielid, dat ergens bij een bedrijf op de administratie afdeling zit of juist in het bijzonder zelf boekhouder en ondernemer is. Deze vriend of familie, biedt u dan aan om de administratie voor een gering bedrag. Kortom is dit natuurlijk hartstikke handig. Ten eerste vertrouw je deze persoon met toch wel enigszins persoonlijke dingen en ten tweede is het natuurlijk voordelig. We denken namelijk vaak dat een boekhouder duur is.

Door veel contact te hebben met ondernemers, komen we toch geregeld tegen dat dit vaak niet het resultaat heeft, dat men voor ogen had. Desondanks hoeft het niet altijd problemen op te leveren.

Voordelen van een vriend of familielid die de boekhouding doet

We laten de boekhouding doen door een vriend of familielid met de bedoeling dat het goedkoop en vertrouwd is. Echter is dat wel zo? We zetten een aantal “voordelen” op een rijtje.

  • We krijgen een zogeheten “vriendenprijsje”
  • Boekhouding wordt gedaan door een persoon die ik vertrouw
  • Ik kan altijd bij hem/haar terecht met vragen

Samengevat zijn dit eigenlijk de enige 3 punten die wij vaak te horen krijgen, welke positief zijn.

Nadelen van een vriend of familielid die de boekhouding doet

Tja.. uiteraard zijn er nadelen. Ons werk bestaat natuurlijk uit de vraag: Wat de motivatie van een ondernemer is om een aanvraag via onze website te doen. We stellen de vraag ook aan de ondernemers die we spreken tijdens onze telefonisch acquisitie. Maar in dat geval meer, waarom je de boekhouding laat doen door een vriend of familielid. We zetten in dat geval toch een aantal nadelen op een rijtje.

  • Er ontstaat een conflict door een ingediende btw teruggave (aangekochte dienst of product voor het bedrijf)
  • Er wordt geen rekening gehouden met de fiscale voordelen in uw geval
  • Bij escalatie (niet kloppende boekhouding) trekt de vriend of familielid zijn handen er van af
  • Er is te weinig aandacht voor uw bedrijf
  • Pro-activiteit van de vriend of familielid laat vaak te wensen over
  • Geen advisering bij wet (veranderingen)
  • We durven de persoon in kwestie niet te wijzen op eventuele fouten
  • De persoon in kwestie durft u niet te wijzen op eventuele fouten

Conclusie is dat u zelf verantwoordelijke bent voor uw administratie. Automatisch gaat u ervan uit dat de boekhouding goed gedaan wordt. Mocht er dus, voor de belastingdienst, verdachte transacties ect plaatsvinden in uw boekhouding, dan blijft u hiervoor verantwoordelijk.

Kortom geven wij het advies om zakelijk en privé gescheiden te houden. Bespaar niet op de kosten van een boekhouder. In bijna alle gevallen levert een erkende boekhouder u minder stress en uiteindelijk meer op. Een boekhouder doet meer voor u dan alleen maar de administratie.

Op deze blog boekhouding door vriend of familie vragen wij vooral om uw reactie te geven, deze zien wij dan ook graag tegemoet.

Heeft u toch nog twijfel of u wel goed zit vul dan het contactformulier in.

Boekhouding door vriend

Kijk ook eens naar zakelijk energie vergelijken of ander diensten vergelijken.

Zelfstandig zonder boekhouder

Zelfstandig zonder boekhouder

Zelfstandig zonder boekhouder, heb ik dan een boekhouder nodig? Deze vraag wordt dikwijls gesteld aan onze Online Helpdesk. Veel zelfstandig ondernemers maken de keuze de boekhouding zelf te doen, maar is dit wel verstandig? Vergeten we dan niet het optimale uit onze administratie te halen. De fiscale voordelen, zelfstandigenaftrek en startersaftrek. Veel ZZB’ers vergeten dit bij het opgeven van winst uit onderneming.

De mogelijkheden van nu

Door de komst van boekhoudsoftware, maakt het voor iedere ondernemer een stuk makkelijker de administratie te doen, desondanks kiezen veel ondernemers er toch nog voor de rest van de boekhouding ook zelf te doen. Aan de ene kant denk ik, een verstandige keuze wanneer u de kosten laag wilt houden, maar aan de andere kant mist u dan wel (vaak) fiscale voordelen. Door middel van het gebruik van software, wordt het berekenen van de omzetbelasting een eitje. De software rekent dit namelijk zelf al uit. Echter bestaat de boekhouding natuurlijk uit veel meer dan alleen maar het bijhouden van de administratie.

In de eerste plaats is er natuurlijk de jaarlijkse inkomstenbelasting. Op de tweede plaats is er ook rekening te houden met een winst/verlies rekening ofwel een jaarrekening.

Inkomstenbelasting

Er zijn nog steeds ondernemers die heel simpel, tijdens de aangifte, hun winst opgeven voor de inkomstenbelasting. Jaa ze zijn er echt nog! In dat geval kunt u al een boekhouder gebruiken om uw inkomstenbelasting te laten verzorgen. Door middel van de fiscale voordelen toe te passen, welke voor uw onderneming gelden, zult u een hoop geld besparen. Een boekhoudprogramma weet dit immers niet.

Waaraan zou je dan kunnen denken? Wat zijn die fiscale voordelen dan?

Zelfstandigenaftrek

Allereerst heeft iedere ondernemer recht op de zelfstandigenaftrek. Dit is een bedrag van € 7280,-. Dit bedrag mag u aftrekken van de winst van uw onderneming.

Hoe pas ik dat toe?

Stelt u zich voor dat u bijvoorbeeld € 20.000,- winst heeft in 2017. Dan zou je denken, dit geef ik op als winst uit onderneming. Hierover betaalt u dan inkomstenbelasting. Integendeel! Juist door de zelfstandigenaftrek toe te passen, mag u dit geval €7280,- van de winst aftrekken. €20.000,- – €7280,-= €12.720. Dit bedrag geeft u dan op als winst uit onderneming en betaalt u dus inkomstenbelasting over.

Startersaftrek

Ten tweede heeft u als startende ondernemer recht op startersafstrek. Dit is een bedrag van €2123,-. Deze mag u toepassen 3 keer toepassen vanaf het moment dat u start. De voorwaarden leest u op de site van de belastingdienst.

Hoe pas ik dat toe?

Ten eerste heeft u de zelfstandigenaftrek toegepast, hierdoor blijft er een bedrag over van €12.720,-. Ten tweede trekken we daarvan de startersaftrek af ( €2123,-). Als gevolg daarvan blijft er een bedrag over voor de inkomstenbelasting van €10.597,-. Dit bedrag geeft u dan op als winst uit onderneming.

MKB Winstvrijstelling

Als laatste bespreken we de MKB winstvrijstelling. Deze vrijstelling is een percentage van 14%. Voordat we deze vrijstelling mogen toepassen, moeten we eerst de zelfstandigenaftrek en startersaftrek toepassen. Indien van toepassing. Er zijn namelijk situaties waarin het verstandig is om er bijvoorbeeld niet voor te kiezen deze voordelen in een bepaalt jaar toe te passen. Daarom kan een boekhouder in de eerste plaats al een toegevoegde waarde zijn.

Hoe pas ik dat toe?

Als laatste passen we de vrijstelling toe op dezelfde wijze zoals we dat gedaan hebben met de zelfstandigenaftrek en startersaftrek. Gesteld dat is, dat we 14% aftrekken van de overgebleven winst. Namelijk €10.597,-. Hieruit volgt de rekensom: €10.597,- X 14% =            € 1483,58 dus €10.597,- – €1483,58= €9112,42. Kortom geeft u dit bedrag op als winst uit onderneming.

Dit zijn nog maar enkele voorbeelden van voordelen die een ondernemer zelfstandig zonder boekhouder zou kunnen toepassen

Concluderend dat, wanneer we € 20.000,- hadden opgeven als winst uit onderneming, een bedrag hadden moeten betalen van €8160,- aan de belastingdienst (Schijf 2 €19.982 t/m €33.791 is 40,80%).

Een goede boekhouder kan dit voorzien en had u in dit geval gewezen opdat u nog iets zou kunnen kopen voor uw onderneming om in belastingschijf 1 terecht te komen. Hierdoor zou, u in plaats van €8160,-, maar €7303,06 aan inkomstenbelasting hoeven te betalen. (uitgaande van €19981,-)

Conclusie

Kortom als we geen boekhouder hadden gehad en aangenomen dat we niet op de hoogte waren van deze voordelen, dan hadden we dus €8160,- aan inkomstenbelasting moeten betalen. Door deze voordelen wel toe te passen betalen we €3330,59 aan inkomstenbelasting. Hierdoor ontstaat er dus een verschil van €4829,41! Welke u gewoon in uw eigen zak kan steken.

Er zijn natuurlijk veel meer voordeelregeltjes toe te passen. Een boekhouder weet exact wat hij wel en niet mag toepassen voor uw onderneming.

Daarom dus wel een boekhouder. Het bespaart u tijd, maar ook zeker geld!

 

Zelfstandig zonder boekhouder winst uit onderneming zelfstandigenaftrek startersaftrek fiscale voordelen

 

Zelfstandig Zonder Boekhouder? Liever niet!

 

 

 

 

Bent u door deze blog toch nieuwsgierig geworden wat een boekhouder ongeveer kost? Vul dan het formulier op de website in en ontvang offertes van boekhouders uit uw regio.

Online Helpdesk Administratie & Advies

Online Helpdesk Administratie en Adviesonline helpdesk administratie en advies

Sinds vandaag hebben we ook een Online Helpdesk Administratie en Advies toegevoegd op onze website. Hierdoor kunnen we onze bezoekers nog beter helpen. Bijvoorbeeld bij het zoeken naar een boekhouder en waarop je moet letten, maar ook vragen over de administratie.

Diensten Online Helpdesk

Administratieve vragen

De Online Helpdesk is er voor ondernemers. Met de bedoeling om de ondernemer direct antwoord te geven op zijn prangende vragen. Dit kan onder andere een vraag zijn over de verwerking van de administratie of hoe hij het beste iets kan boeken.

Omzetbelasting en inkomstenbelasting

Complexere vragen over bijvoorbeeld de omzetbelasting, kunnen hier ook gesteld worden. De inkomstenbelasting kan, wanneer een ondernemer zijn boekhouding zelf doet, ook lastig zijn. Voor deze ondernemers is onze Online Helpdesk tevens beschikbaar.

Fiscale vraagstukken

Voor alle fiscale vraagstukken kunt u ook onze Helpdesk raadplegen. Sommige van deze vragen zijn direct te beantwoorden, andere hebben wat meer tijd nodig. In dat geval zullen wij dit grondig gaan uitzoeken en ontvangt u een antwoord via e-mail of bellen we u terug.

Vragen over de jaarrekening of jaarrapport

Wat is een jaarrekening/jaarrapport en heb ik dat nodig? Deze vraag maar ook andere vragen komen geregeld voorbij. Het lijken vaak simpele vragen en veel mensen denken dat ze dit moeten weten. Als je iets niet begrijpt, vraag je om uitleg en dat is waarvoor we de Helpdesk hebben opgezet.

Algemeen

Achter de Helpdesk zit een team van specialisten die u optimaal kunnen ondersteunen met al uw vragen over uw administratie er bestaat zelfs een mogelijkheid om een afspraak te maken met 1 van onze specialisten. De Helpdeskmedewerkers zitten door heel Nederland en hebben in veel gevallen een eigen administratiekantoor. Onder deze partners bevinden zich boekhouders, accountants een administratief medewerkers.

Offline

Indien de Online Helpdesk offline is, kunt u alsnog uw vraag stellen. Deze vraag nemen we dan zo spoedig mogelijk in behandeling. We nemen in elk geval contact op via e-mail of telefoon.

Afspraak maken

En als u dan tot de conclusie komt, dat uw huidige boekhouder niet bij u past. Dan vult u het contactformulier op de website in. U ontvangt dan offertes van gecertificeerde boekhouders. Hiermee helpt u ook nog eens een stichting naar keuze bijvoorbeeld KWF Kankerbestrijding, Stichting ALS en Stichting KIKA. Wij helpen u en samen helpen we een goed doel!

Nieuwe Doelen Stichting ALS, Stichting Kika en Stichting KWF

Nieuwe doelen Stichting ALS, Stichting Kika en Stichting KWF

Naast dat wij het doel hebben om ondernemers en ondernemende boekhouders bij elkaar te brengen, hebben wij nog een aantal nobele nieuwe doelen. Namelijk doneren aan een goed doel. Hiervoor hebben wij 3 goede doelen uitgekozen, waar wij, maar ook de aanvrager een rol in spelen.

Hiervoor hebben we dus 3 goede doelen uitgekozen. In dit geval dus Stichting ALS, Stichting Kika en Stichting KWF.

Het werkt als volgt:

Een ondernemer kan, na het invullen van het formulier, kiezen aan welke stichting wij een donatie moeten doen. Iedere aanvraag levert, door de ondernemer aangegeven stichting, € 4,- op.

Daarnaast kan de aanvrager ook zelf aangeven welk doel hem/haar het meest aanspreekt buitenom de doelen die onze voorkeur hebben. Zo kunnen wij in dat geval een doel toevoegen of juist gaan wijzigen. We gaan dus per periode van een half jaar bekijken welk doel het meest gekozen is en welke suggesties het meest binnenkomen.

Stichting ALS

 

Wij hebben stichting ALS gekozen als 1 van de doelen.  Zoals iedereen weet is ALS een ziekte dat de motorische zenuwen aantast die de spieren aan sturen. In veel gevallen leven de patiënten na diagnose slecht 3 tot 5 jaar. Momenteel bestaat er alleen nog een medicijn die het leven van de patiënt 3 tot 6 maanden verlengt. Doordat dit zo’n aangrijpende ziekte is, ook voor de mensen om de patiënt heen, kunnen wij hier niet klakkeloos toekijken en willen we graag wat doen.

Stichting Kika

Wij kennen allemaal de verhalen wel. Een kind dat kanker heeft. Wij zijn van mening dat een kind zorgeloos moet kunnen opgroeien en oud moet kunnen worden. Dat is dan ook de reden dat we ook aan deze stichting graag een bijdrage willen leveren. De meest voorkomende kanker bij kindjes is bloedkanker ook wel leukemie genoemd. De behandelingen duurt in enkele gevallen dagen, maar soms ook wel jaren. De behandeling om deze kanker tegen te gaan resulteert weer in andere problemen, zoals hartproblemen, groeistoornissen, onvruchtbaarheid of ontwikkeling van andere tumoren. Dit wensen wij in ieder geval niemand toe en willen graag hierbij ondersteunen om onderzoek te stimuleren en financieren.

Stichting KWF Kankerbestrijding

Als laatste doel hebben wij gekozen voor Stichting KWF. Vroeg of laat krijgen wij allemaal te maken met deze vreselijke ziekte. Wij vinden het belangrijk dat er onderzoek gedaan wordt om deze ziekte te bestrijden. De Stichting is hard op weg naar genezing en wij willen hierin een steentje bijdragen.

nieuwe doelen

Dus wanneer u op zoek bent naar een nieuwe boekhouder of eens een vergelijking wil maken vul dan het formulier op de website in. Zo helpen we samen deze goede doelen.

Bitcoin en Belasting

Bitcoin en Belasting

Bitcoin en belasting een interessant maar daarentegen ook een uitdagend onderwerp.Bitcoin en belasting

Zoals de Belastingdienst zegt: Over het vermogen dient belasting betaald te worden over het jaar waarin de aankoop is gedaan. Bijv. U heeft in januari 2017 30 bitcoins gekocht met een waarde van € 953,-* per bitcoin totale waarde € 28.590 ,-. De waarde van die bitcoin wordt dus gerekend als vermogen en zal dus meegenomen moeten worden in Box 3 overige bezittingen.

Echter hoeft er pas vermogensbelasting betaald te worden vanaf € 25.000,- (2017). Heb je dus 30 bitcoins gekocht in 2017 dan is het dus aftikken bij de belastingdienst. In dat geval betekend dat 1,2% over het vermogen boven de € 25.000,-. Daar staat tegenover dat wanneer je dat vermogen deelt met een fiscaal partner er geen belasting betaald hoeft te worden.

Prima natuurlijk maar wat gebeurd er dan in 2019? In dat geval zal de peildatum 1 januari 2018 zijn. Ben je op dat moment in bezit van die 30 bitcoins, dan klinkt het in één keer heel anders. Diezelfde 30 bitcoins zijn nu namelijk een stuk meer waard. De actuele koers van vandaag ligt immers op € 2265,-* per bitcoin.

Dat betekend dus een totale waarde van € 67.950,-. Toch een klein voordeeltje misschien voor 2018 is de vrijstelling verhoogt naar € 30.000,-. Hartstikke leuk natuurlijk. Daarentegen zul je toch moeten betalen. Gesteld dat je over € 37.950,- een percentage van 0,6% belasting betaald. Jaaa. De belastingdienst is wat betreft het vermogen een beetje soepeler geworden.

Handel je veel in bitcoins of andere cryptomunten, dan loop je wel het risico in Box 1 aangifte te moeten doen over de handelswinsten.

Even kort samengevat:

  • De eerste €70.800 van je vermogen betaal je 0,6% belasting.
  • Over het bedrag daarboven tot €978.000 betaal je 1,3% belasting.
  • Over het bedrag boven €978.000 betaal je 1,61% belasting.

Aan de andere kant is natuurlijk de vraag „hoe weet de belastingdienst dat ik in het bezit bent van zo’n cryptomunt″. Onduidelijk is eveneens of de elektronische munt (fiscaal)-juridisch als geld gezien kan worden.

De online aangifte tool heeft de bitcoin inmiddels toegevoegd onder:

  • Overige bezittingen, zoals:
    • virtuele betaalmiddelen (bijvoorbeeld bitcoins)

Kortom geef jij je bitcoins aan of niet?

Ben je ondernemer en handel je of ben je in het bezit van Bitcoins? U huidige boekhouder durft zijn vingers er niet aan te branden? Vraag dan eens een aantal offertes bij ons aan. Ga naar het formulier en vul het vrijblijvend in.

*bron: bitcoinweb 

De taak van een boekhouder

De taak van een boekhouder van tegenwoordig.

Iedereen stelt zichzelf wel eens die vraag. En ook wij doen dat. Wat is nou eigenlijk de taak van een boekhouder?

De gedachte die bijna iedereen heeft: de taak van een boekhouder is eenvoudig. Het doen van de administratie. Het verzorgen van de omzetbelasting. Het doen van de inkomstenbelasting. Af en toe wat adviezen. En het opstellen van een jaarrapport.

Het klinkt heel simpel, desondanks is de taak van een boekhouder inmiddels veel omvangrijker geworden. Aan de ene kant verzorgt hij nog steeds dat de administratie in goede banen wordt geleidt. Aan de andere kant is de boekhouder ook steeds meer een adviserende rol gaan innemen. Met de komst van digitaliseren denken veel ondernemers hun administratie prima zelf te kunnen verzorgen. Dit door middel van geavanceerde software pakketten. Integendeel!

De taak van een boekhouder

Natuurlijk houdt een boekhouder zich bezig met de basale administratie. Dat is immers het belangrijkst. Maar de boekhouder van tegenwoordig is niet meer zoals vroeger “een stoffige man voor de cijfertjes”. De boekhouder is een financieel adviseur geworden. En de eigenwijze ondernemers onder ons, zoals de eigenaar van on bedrijf ;), denken alles zelf te kunnen doen. Dit terwijl een boekhouder juist de ondernemer kan ontzorgen, waardoor de ondernemer meer tijd heeft om te ondernemen.

Wat aan de andere kant wellicht frappant is, dat met de komst van software, de boekhouder desondanks duurder is geworden in plaats van goedkoper. Terwijl er uiteindelijk minder werk voor een boekhouder is.

Maar ook dit is verklaarbaar. De boekhouder heeft door de komst van software, daardoor meer tijd over om die adviserende rol te kunnen vervullen.

Verdient een boekhouder zich terug?

De conclusie is dat een boekhouder zichzelf altijd terug verdient, ondernemers hebben helaas niet altijd door.

Kortom, neem een boekhouder, het scheelt u immers de zorgen!

taak van een boekhouder

Fiscale bewaarplicht

WAT IS DE FISCALE BEWAARPLICHT?

De belastingdienst heeft de fiscale bewaarplicht in het leven geroepen om over een controlemechanisme te beschikken dat toeziet op het correct en legaal drijven van een onderneming. Dit zal overigens niet zomaar worden ingezet. Meestal is er sprake van een vermoeden dat de onderneming in kwestie de zaakjes niet helemaal op orde heeft, dan wel onjuiste informatie heeft ingediend. Elke ondernemer dient daarom tot zeven jaar terug bewijzen te kunnen overleggen aangaande de administratie, de zogeheten basisgegevens. Deze bestaan uit de volgende onderdelen:

  • de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • het grootboek
  • de in- en verkoopadministratie
  • de loonadministratie
  • de gegevens betreffende onroerende zaken en andere belangrijke goederen die gerelateerd zijn aan je onderneming

Naast verplichtingen met betrekking tot de specifieke basisgegevens die je dient te bewaren, zijn er ook nog stringente voorwaarden verbonden aan de manier waarop je dit moet doen. Indien je exact wilt weten waaruit jouw verplichtingen bestaan als ondernemer, dan kun je altijd even contact opnemen met een belastingadviseur in de regio Rotterdam.

Fiscale bewaarplicht ondernemers

Bron: Kubus Rotterdam Noord-West

Acquisitie en nieuwe klanten voor boekhouders

Nieuwe klanten voor boekhouders? We zorgen voor Acquisitie en Marketing.  De Leadgenerator die met u meedenkt.

Onze website is op zoek naar boekhouders, administratiekantoren en accountants, die weer op zoek zijn naar nieuwe klanten. Wij zijn een (online) leadgenerator, waardoor de administratieve sector meer klanten krijgt. En hierdoor zal de omzet verhogen. Marketing en Acquisitie in de administratieve sector. Klanten voor boekhouders, wij regelen het!

Onze werkwijze

Er komen aanvragen binnen via onze website. Deze aanvragers zijn specifiek op zoek naar een boekhouder. De leads die hierdoor ontstaan, zijn onderverdeeld in een aantal opties.

  • Profielpagina
    • Er wordt een profielpagina aangemaakt met uw USP ‘s. Dit zorgt voor meer verkeer op uw eigen website. Door SEO en links.
  • Leads niet geverifieerd.
    • Aanvragen die rechtstreeks naar u verzonden worden.
  • Leads geverifieerd.
    • Wij nemen contact op met de aanvrager. Schrijven een sales consult. Brengen een behoefte in kaart. U maakt zelf de afspraak.
  • Leads geverifieerd, wij maken een afspraak voor u.
    • Wij nemen contact op. We schrijven een uitgebreid sales consult. brengen een behoefte in kaart. We sturen deze aanvraag naar u. En maken een afspraak.

Ter illustratie onze mogelijkheden: klanten voor boekhouders leadgenerator acquisitie

 

“Wij werken dus niet met een abonnementsvorm of de aankoop van credits

We willen niet heel simpel “leads” verkopen. Ons team biedt meer dan dat. Het doel is een samenwerking. Als u tevreden bent zijn wij ook tevreden.

Wat bieden wij meer dan andere leadgeneratoren

Door onze ervaring in acquisitie voor boekhouders, hebben wij elke situatie wel een keer meegemaakt. Hierdoor kunnen wij ook u voorzien van informatie. Hierbij bieden wij ondersteuning door middel van trainingen en sparringsmomenten. Daardoor zal uiteindelijk de conversie tot klant ook hoger zijn. Want uw succes is ook ons succes.

Door onder andere regelmatig contact te onderhouden met onze klanten, met de bedoeling om onze dienstverlening constant te verbeteren, kunnen wij u optimaal ondersteunen in de groei van uw kantoor. Bovendien kost zo’n sparringsmoment u helemaal niets. In tegenstelling tot een training of consult waarvoor we een kleine vergoeding vragen. Kortom vraag gerust naar de mogelijkheden!

Vraag informatie aan via onze website. Of stuur een mailtje naar info@nueenboekhouder.nl.

Dus horen we graag van u!

Nieuwe uitstraling website: diensten voor boekhouders en ondernemers veranderd

Nieuwe uitstraling website

Onze website heeft een nieuwe indeling gekregen. De website trok natuurlijk al een behoorlijk aantal bezoekers, echter bleven de aanvragen nog een beetje achter. Hierdoor hebben we gekozen voor een nieuwe uitstraling website, waardoor de website zakelijker oogt. De diensten voor boekhouders zijn ook gewijzigd. Het doel: ondernemers helpen bij hun zoektocht naar een boekhouder en anderzijds lead voor boekhouders genereren.

„Verbinden dat is wat we doen”

Door deze veranderingen hebben we het aanvraagformulier ook aangepast, waardoor de aanvrager nog beter geholpen kan worden. Hiermee helpen wij ook de boekhouders die de aanvragen ontvangen.

Boekhoudsoftware

We kunnen onze bezoekers ook hulp bieden met het zoeken naar Software, hiermee willen we bezoekers meer zakelijke diensten kunnen bieden. Met dit concept zijn we uniek.

Zakelijk energievergelijken

Ook kan de bezoeker energie vergelijken. We willen in de toekomst ook persoonlijk advies geven hierin. Hierover voeren we nog gesprekken voor.

Diensten voor boekhouders

De opties zijn ook uitgebreid die we boekhouders kunnen bieden. Kijk snel eens naar de mogelijkheden. Klik op diensten voor boekhouders, om dit te kunnen bekijken.

SEO

De volgende stap zal zijn om de SEO aan te pakken voor de website. Zo kunnen we nog meer bezoekers bereiken. Die de diensten voor boekhouders nodig hebben. Zo kunnen we onze organische vindbaarheid optimaliseren. Ondernemers vinden dan hun boekhouder eerder bij ons. Hierover zijn we nog in gesprek.

Doel: Lead voor boekhouders, dienstverlening ondernemers

Het doel van 2018 is om meer boekhouders te vinden. Zodat we ondernemers uit alle hoeken kunnen helpen. Op diverse plekken in Nederland hebben we nog geen dekking. We kunnen hier al wel aanvragen ontvangen, maar kunnen ze helaas niet kwijt. We willen deze diensten voor boekhouders en ondernemers kunnen aanbieden in heel Nederland.

Gratis en vrijblijvend eens vergelijken? Klik hier.

Lead voor boekhouders diensten voor boekhouders nieuwe uitstraling website

In samenwerking met Arts To Leads